Sunday, December 6, 2009

The Good Old Days

Salam to all..

Ape yer cerita kawan2 sume?actually saya pon dah lama x contact most of our batch...teknologi sudah canggih tp masih terputus hubungan...anyway..sudah lama saya tidak ke Al-Amin since my 5th sis (out of 7) da kuar alamin while another 2 xpenah masuk al-amin pon...so mmg lama lah saya x kesana..

since masuk form 1 saya dah kuar al-amin..and hny jumpe safi,mayah,huda,mus,dayah,syaima',jannah,sebah sahaja..bile tenet ada,jmp la mamah n lain2..sebab mereka rakan sekolah saya...Actually saya masuk Al-Amin masa stand 3..b4 dat i was at SRI Abim Kajang...

Hmm..may be ramai yg kata kami ini,itu,yg plg best..kami xde masa depan??haha..cerita lama..sgt kelakar..anyway,thanx to that person yg bg challenge tu kat kami...saya dah abeh blaja dlm 1 jurusan professional, followed by safi n mayah..(congrats kepada kami ber3..hahah)..anyway..i gonna cont my master degree in Feb 2010..mintak sama2 doakan ye.. :)

(seronok juga menulis blog walaupun blog pinjam2)..

Ape cerita terbaru saya??xde ape..cuma Penganggur terhormat..saya masih malas mahu mencari kerja since my target akan cont my MBA on Feb 2010.hehe..skang hny ronggeng2..sbb tu x sabar2 tggu safi abeh exam dan mayah pulang ke Malaysia..yeah!!my partner in crime!!hehe.. Oh, anyway..

Sudah ramai ye kwn2 kite yg da tunang, kawen, n ada anak2 kan??saya dan rakan2 masih lagi maintain solo and chill sahaja..(masih belum sampai seru utk berumahtangga apatah lagi mencari pasangan kekasih)..bukan sbb ape..walaupun kami agak 'moden' tp kami tahu dan percaya akan hukum2 Islam..doa tidak tersasar.. :)

Ok..dats all for now...kalo nak melalut berbual mmg bny la..tp risau terms2 yg digunakan agak tidak sesuai d sini...berjuta kemaafan dipohon..Keep In Touch babes...I gonna use my old nick name kat al-amin..azlin..(pelik pulak sbb da lama x guna kan..)

Sape2 yg ada facebook tu sila2kan la add saya...Alynn Senu..

Salam,
Norazlin Coursesenu...

No comments: